Fredag!

DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS DANS 


heej, dagen började med skola såklart. Vi kollade på julshowen, den var inte lika rolig som förra året! och drygaste killarna satt bakom mig o susann, fick damp asså haha. Sen har jag dansat o dansat, jag e verkligen slut.
 
Blir inte att festa för mig ikväll iaf, ska bara ta det lungt. susi o jag ska hem till josse, hon kanske skulle sminka henne! sen ska jag lämna pengar till denise. Sen blir det elin kanske? somvanligt, om hon in inte e med rasmus. blir o köpa mobil imorgon ist, blev försent idag menmen. JUL LOV! ååh så sjukt skönt! 5 dagar kvar till julafton(;



BYYE! skriver ikväll.

hejsan,
jag o susi kom nyss från tommy. dom festade lite där, sen skulle dom till krogen så då gick vi hem till mig. susan lurade en kille att jag var modell, haha han trodde också, sjuk. Skönt att man inte drack idag! verkligen. Jag e sjukt trött, ska sova snart och det e fredag? låter bra. väntar bara på att älsklingen ska komma. mysigt!
måste upp tidigt imorgon också.. vill bara sova ut, jag e så trött hela tiden.
Städa måste jag göra, blir nog imorgon. ska göra det lite juligt här. så man får julkännsla. ska ner på stan nån dag o köpa dom sista julklapparna. det e ju ett måste!






Denise, my love<3

kondom mössa tyckte rickard att jag hade. hah
Nu ska jag kolla på tv tills oscar kommer, sen ska jag soova!
Godnatt pyss;* / eemelieelfström

Kommentarer
Postat av: SB

hahahahaha visst är jag rolig va? va va va..

pusspådig!

2008-12-20 @ 17:37:52
URL: http://susannbaltaci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0