fredag!

helloo(: kom nyss hem från dansen, det var kulkul. Vart i skolan idag, det har inte vart en jobbig dag faktiskt, vi har lagat mat sen kollat på en teater som hette clowner utan gränser, faktiskt bra haha och tur att det inte var med några clowner, hatar dom! så äckliga. men iaf, sen hade vi svenska sen dans! så det har vart skönt. Blev inge dricka idag för mig, men jag ska gå på fest endå, finns ju inget annat att göra när alla festar. imorgon blir det borlänge med elin o susan, måste köpa en jacka! eftersom någon tog ju min jacka på en fest.. kul för den personen! det var så irriterande, fick gå ner på stan med bara en tunn tröja? jätte myysigt. men ska duscha nu sen ska jag fixa till mig lite och gå till josse, skriver ikväll om jag inte e för trött, pussspuss /eem,


Kommentarer
Postat av: SB

ja, jag hoppas vi ÅKER också!

<3

2008-12-05 @ 17:26:12
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: eemelie

och det gjorde vi;)

2008-12-08 @ 23:35:19
URL: http://emelieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0