Måndag!


heejalla, har inte skrivit för min bror har haft min dator i några dagar, sugit.. men jag skriver om min helg nu!

Idag har jag vart i borlänge med susann medans mamma och pappa åkte vidare till falund, mamma ska operera bort livmodern, hemskt. Men iaf så köpte jag en jacka och en mössa, inte så mkt men det är ju iaf nått. Efter de så kom mami o papi förbi o hämtade oss, när vi kommit hem så åkte vi till elin som ligger på sjukhuset. Hon har lunginflamation.. synd om henne, hon liggar bara i sängen och gör ingenting, hon har ingen tv eller nått! fan va tråkigt, hahah men i samma rum ligger en tant! hon var lite konstig kan jag lova. Gumman bli friskt nu. Efter det åkte jag hem till min baby, vi har nyss kollat på prison break!


 
             


Söndag
hände absolut inge speciellt. var bara med min älskling, vi kollade på film och spelade ett simpsons spel! haha det var jätte kul faktiskt. En jätte mysig dag.

Lördag
dagen började med att jag gick hem till elin, fast hon var sjuk. vi gjorde mat och kollade på sex and the city, kommer jag någonsin att tröttna på de? har kollat på hela boxen några gånger haha! så sjukt bra. sen kom hennes pojkvänn rasmus, så kollade vi på nån film, fast fattade inte så mkt av den. sen vart dom tråkiga, dom låg bara i sängen och jag satt vid hennes dator. Så jag gick hem till oscar och myyste<3

Fredag
Var till skolan såklart.. tråkigt somvanligt, inget att skriva om. Efter skolan gick jag hem och fixade mig inför fest! Vi började dricka hos josse, sen gick vi på fest hos tommy. det var kul där faktiskt, sen fick denise för sig att jag skulle med till krogen haha. Och gissa vad? jag kom in, vi hade gryymt kul kan jag lova! Efter det så gick vi och åt, haha somvanligt! sen träffade jag min babyoscar, sen ringde denise och sa att jag skulle komma på efterfest, men det ville inte min älskling så vi gick hem och sov! och sköönt vare! mina fötter var helt slut efter allt dansande. Det var en rolig kväll.

  
  
  
    


Detta inhandlade jag i torsdags också.

Trosor från h&m

julklapp till oscar och en söt bröstcancer sak.

En mjukisdress från Vero moda, sjukt skön!

Nu
ska jag och oscar gå hem till han sova i hans nya säng. Just nu sjunger han för sig själv, till en text som han inte ens kan hahaha! sötnos<3
puss på er, godnatt / e

Kommentarer
Postat av: SB

katrine<3

2008-12-20 @ 17:42:06
URL: http://susannbaltaci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0