Måndag.


hejsan, trötttrött. kom nyss hem, jag mamma,pappa o elin åkte till gävle. mamma o pappa gick på ikea medans jag och elin shoppade lite. hittade klänning och väska till nyår iaf, och massa mer. lägger ut bilder på kläderna imorgon för elin har ju fortfarande kameran. ska hämta den imorgon:) och jag som skulle köpa mobil idag, tror ni det vart så? nejnej haha! men vi skickade efter en mobil därifrån ist! hittade en annan mobil, en rosa(; jätte söt. får hoppas att den kommer nästa onsdag då, det skulle ju vara skönt. måste ner på stan imorgon också, har beslutsångest på vad jag ska köpa för dricka till nyår? blir nog sprit! elin och jag ska nog göra drinkar med piggelin, mums. sen ska jag köpa mascara och lite andra saker.





























den blev det, men samsung? jag tycker inte att de e så bra. men det kanske har ändrats, jag har inte haft en samsung på några år, så får väl hoppas på att den e bra. jag får verkligen hoppas på att jag inte har sönder den haha! nu börjar alla klaga på mig o mina mobiler. jag e klant ;*

Men nu ska jag till min älskling denise. skriver ikväll om jag pallar:) BYYE ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0