Onsdag

heejsan, dagen började med dans! sen gick jag o lina hem till mig och gjorde mat, sen vid 12 gick vi och dansade mer, ända till 4. trött var man, kan jag lova! sen gick jag hem, och såg att mitt rum var kaos, kläder överallt på golvet, så städade allt! tog 3 timmar. jag var helt död efter de, fyyfan du. Sen gick jag,susan och elin och åt på thai, det var mumsigt. Men tänkte på att det var ostronsås, så kunde jag inte äte mer! haha ush. Efter det gick vi hem till elin, vi gjorde inte så mkt där. Garvade bara haha! just nu är jag hemma med susann, vi kollar på tila tequila, söt hon är. Jag e tröttt, efter dansandet o städningen! är helt död.


säger bara en sak, F U L I N G A R<3

gott!

ska hem till oscar nu och kolla på nån film om 50cent, sen ska jag sova! sköntskönt.
Godnatt på er. PUSS! /eemelie

Kommentarer
Postat av: SB

:'D

2008-12-20 @ 17:42:42
URL: http://susannbaltaci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0