Onsdag,



heejsan,
mmmm trött jag är. gick till skolan och skulle ha data, men så var lektionen inställd :( ååh jobbigt vare! tror inte jag ska sova igen iaf, ska nog städa sen ska jag kolla på film. vad ska man göra idag då? dans 20 i 1 iaf , och då ska vi kolla på film. tror nog att jag bara ska vara hemma o ta det lungt!
Lov imorgon! åh det ska verkligen bli skönt, är så slut o trött hela tiden.
Äntigen säger jag bara! köpa mobil imorgon eller nått, som jag väntat på hur länge som helst. Har sönder mina 24/7 , har haft en skit dålig mobil i några månader nu! så det ska bli super skönt.

Inte långt kvar till nyår nu, sjukt roligt ska det bli! hoppas jag iaf, måste köpa nått att ha på mig då också! Guldigt tror jag nog det ska bli, och svart eller vitt. passar så bra till nyår. + lösnaglar och kanske lösögonfransar. elin kommer inte kunna dricka på nyår, fyfan. Hon äter penicillin, tråkigt.

Jag pallade verkligen inte skriva igår. jag och oscar var jätte trötta, vi låg i min säng hela dagen! haha verkligen hela dagen. Vi var så trötta att vi skrattade åt alllt, hel sjuk dag!



Den här mobilen blir det. den guldiga va?:)

ska kolla på film nu, skriver ikväll. pusss;*




hello, nyss kollat på den här filmen med elin. Bra faktiskt men inte lika bra som 1an . det var för mkt krig o sånt på 2an. 1an är ju mysigast, när det e snö oså.

Fick tbx min ipod idag med, den har vart inne på lagning i en månad tror jag haha. Längtar så sjukt mkt till julafton, det ska bli mysigt! susann ska vara med oss, som förra året älskling!
Men måste snön börja gå bort nu? nu när det snart e julafton o allt.. så typiskt, men hoppas det hinner komma. Det e mysigare med mkt snö på julafton.
Det har vart en riktigt skön dag! inte stressat inte gjort nått faktiskt, känns som man e lite lat. men så får det vara ibland faktiskt. Men imorgon ska jag inte vara lat iaf! Det blir o dansa i 4timmar.





































Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag hem till oscar och kolla på nån film och sen sova! ska lägga mig tidigt idag kan jag lova.
PUSS/ee :*

Kommentarer
Postat av: SB

självklart<3

älskardig!

2008-12-20 @ 17:39:01
URL: http://susannbaltaci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0