julafton

heej och god jul. det har vart en jätte mysig dag, verkligen. den började med att vid 11 åkte vi hem till farmor och åt julfrukost. Efter det åkte jag o elin hem till henne hon skulle duscha oså, efter det hämtade vi susi. sen hem vid 3 och då kollar kollar man ju så klart på 4an, efter det vart det mysmys. åt julmat och kollade ensam hemma 5 . efter de öppnade vi julklappar! fick kläder, pengar, trosor, bh, strumor massa mer, och en bärbar data! bästa julklappen av dom alla. lägger ut bilder imorgon på sakerna, för elin tog med kameran hem. Efter de åkte vi hem till min kusin!  susann var med oss hela dagen, det var kul. hon e så sjuk! det var mysmys hela dagen. nu kommer min älskling, så ska mysa mer med han nu, pyss;* /ee

Kommentarer
Postat av: SB

ja jag e ju "sjuk" värsta febern & grejer,

skoja haha! <3 finne

2008-12-25 @ 18:21:14
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0