Onsdag,



Heejsan, kom från skolan för ett tag sen, hade bara data och dans men dansen börjar 20 över 1, så jag ringde o väckte susann;) haha och hon kom såklart, vi å frukost och nu sitter hon och snackar med sig själv när hon kollar på tv hahah!
jag är ganska trött, skulle vara skönt att sova, men ska ju iväg och dansa om ett tag så det är väl ingen idé . Försöker sluta röka också.. och det går verkligen inge bra, är bara sur på alla. Funderar på om jag ska göra det efter nyår. åh sjukt kul det ska bli på nyår då! menmen, idag ska jag nog bara vara hemma, skönt . men vi får väl se hur det blir med de haha. Funderar på om jag kanske ska hälsa på elin ett tag, så måste jag ju ner på stan och lämna tbx en film som jag och oscar hyrde igår. Jiddra inte med zohan  heter den,med Adam Sandler . Haha ja han e sjuk, men den var jätte bra ! Men nu ska jag vara social med susann! pysss



Kom från elin för ett tag sen, hon börjar få fint i sin lägenhet nu. haha det vart mkt garv, vi sjöng åt mat o massa mer;) kulkul. Har inte riktigt bestämmt mig om jag ska festa imorgon eller inte, men vi får väl se hur det blir med de. menmen ska väl hoppa in i duschen sen kolla lite på tv och sova, skönt! så man är bligg imorgon bitti, ska ju upp 7.. jobbigt! 



  






god natt! puss, 
/ E


Kommentarer
Postat av: SB

hahahahahahaha haru problem med att jag snackar med mig själv eller, tv är iaf social;) haha!,

älskardig!

2008-12-04 @ 12:25:54
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0