Tisdag idag(;

haaj, har nyss vaknat! mm det var skönt att sova ut lite(: ställde kl på 1, men jag stängde nog av den när jag sov haha brukar göra de, eller så vara oscar. sitter och väntar på att elin ska klippa klart nån så vi kan gå ner på stan, mihihh. nyyår imorgon ju:D festfestfest! och det blev sprit och några cider föresten, haha jag hade ju beslutsångest! kul att susi ska vara med imorgon också! nej nu måste jag börja fixa mig faktiskt, hinner inte skriva mer(:


byye skriver sen;*

yees kom nyss hem från stan, jag köpte skor, mascara, puder, lösnaglar och strumpbyxa(hudfärgad). när vi var klara på stan så satt vi oss i bilen och skulle åka hem, och då var det en tjej som körde in i oss hahah! hon ba; ojojoj . va hemsk om det hade vart en själv, tänk o köra in i nåns bil. vad skulle man säga? haha. menmen, efter stan har jag inte gjort så mkt, bara setat framför datorn!

hhaha jag måste bara berätta vad jag gjorde igår. Jag och elin var inne på onoff och kollade på mobiler, och jag backade, då kände jag att jag gick in i nått som skulle ramla. Och med reflex så drogs min hand dit för att hindra den från att ramla, men det var ingen sak! det var en person som stog hukad ner och jag slog han hårt på ryggen! hahah ååh va hemskt det var. så typiskt mig!
idag ska jag träffa denise, sen måste jag städa lite. sen ere nog inget mer jag ska göra:) skönt!
dåligt mkt jag längtar till imorgon då! jag o denise ska äta middag först sen blir det fiesta hela natten! kulkul! nu ska jag äta kyckling och strips mums på de, pusspuss;*

Kommentarer
Postat av: SB

SV ; haha eller hur? snacka om att vara avundsjuk

bara för att jag är naturligt brun?:)

jag vet, haha kunde inte bestämma mig vilken bild som var finast(A),

ja vi ses imorgon, älskardig mitt hjärta<3

2008-12-30 @ 19:32:07
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0