tisdag,

heej alla, sitter hemma och har tråkigt just nu. ska träffa min underbaring, denise! om ett tag tror jag. Idag har jag vart i skolan, vi hade bad på gympan och såklart hittade jag inte min bikini. kul för mig. imorgon har vi bara dans! sjukt roligt. vi har dansuppvisning i januari, och det e ju faktiskt inte så långt kvar, gud vad tiden går fort. Men det ska bli kul! Jag börjar bli orolig vad jag ska köpa för julklappar till alla, hur ska jag hinna? men tror iaf jag vet vad jag ska köpa (typ). Sen e det ju pengarna också, hur det ska räcka. menmen det blir nog bra. Jag fick ig på matte provet idag:( fan säger jag bara. Jag försöker verkligen förstå vad matteläraren snackar om men det e sjukt svårt. har så mkt skola jag ska hinna med, funderar på om jag ska välja bort några ämnen? så jag hinner med. det e ju bättre de än att jag inte hinner med nått i skolan. dryyygt.



så bra film, kan jag lova! kolla på den. 1 är också bra, haha det blir mkt garv åt dom filmerna

GNOBElin kommer hit snart, så jag elin o denise kommer nog åka hem till elin och mysa lite. ska platta håret och sätta på mig mjukisbyxor, skönt. hörs ikväll pusss / eemelie


hääj,
kom nyss hem från denise. vi kollade på dhw, ååh! det e bara för bra. vill se mer! och nu är det inge över julen heller, sugit. Sen kom bea en stund också. Vi gick aldrig till elin, hon skulle plugga. haha vilken pluggis hon har blivit, men det e bara bra! man ska kämpa med skolan, är stolt över henne! hon gick om 8an för att plugga upp betygen, och hon har klarat det bra! själv skulle jag aldrig ha palla de. är för lat för sånt. iaf, nu går hon sista året på frisör, och e grymt duktig på att klippa o sätta i löshår osv. det e bra sis<3 fick en jätte fin klänning av henne idag med, hon e guld värd!


klänningen, så fin!
 
Jag o min baby,


men nu ska jag till min baby o sova så man orkar upp imorgon, vi ska ju dansa ända till fyra så måste vara pigg.
God natt folk, pyyyys o sov gott / ee

Kommentarer
Postat av: SB

SV ; ja jag vet:') <3

loveu

2008-12-10 @ 21:02:20
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: elin

söt du är gumman jag älskar dig och är så stolt över dig min bästa<33

2008-12-12 @ 00:00:09
URL: http://eelinelfstrom@blogg,se
Postat av: Stefan W

Heej! :) Kolla gärna in min helt nya blogg! Jag är en 19-årig kille från Göteborg som bloggar om allt möjligt. Hoppas du finner det intressant och besöker mig ofta! :D

2008-12-12 @ 00:11:52
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0