Torsdag.

heejsan, sitter och sminkar mig just nu, blir o festa ikväll. fast egentligen orkar jag inte de, men det ska jag göra endå. hoppas det blir kul iaf. ska börja dricka med denise hemma hos henne, sen blir det josse sen på fest, det blir nog kul. undra vad jag ska ha på mig, det e så kallt ute. blir kanske jeans? ja vi får se.
jag e så trött. jag somnade vid 4 halv 5 igår och vaknade halv 12, efter det kunde jag inte somna om. sjukt jävla jobbigt! jag vill bara sova ut.
på måndag ska jag shoppa. köpa klänning till nyår och mobilen som jag inte fått än! det blev knas med mobilen, så det blir på måndag jag köper den. nej nu ska jag göra frukost, gröt och te blir de. nyttig gröt, med banan i mums! pyss;*


Mitt lilla hjärta. han e så sjukt gosig

denise olsson, så sjukt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0