Tisdag,

heejhej, dagen började med att jag försov mig.. kul, så skyndade mig till skolan, och när jag kom dit hade jag glömt schemat hemma.. ännu mer kul! så jag gick till oscar, och när vi stog ute o rökte fick jag värsta mensvärken! seriöst jag höll på att spy för att det gjorde så ont, ännnu mer kul.. så jag och oscar åkte hem till mig och kollade på guldkompassen. dagen började ju jätte bra.. Sen lämnade han mig för han skulle gymma, och efter de har jag absolut inte gjort nått! och nu kom jag på att jag måste läsa en bok till imorgon ;o och det kommer jag inte hinna fandå.. om ett tag ska jag till sjukhuset och hälsa på elin, hatar sjukhus, dom e hemska! mamma ligger på sjukhuset med nu, hon opererades imorse. Det gick iaf bra, skönt de. funderar på om pappa ska få skjutsa förbi mig hos elin, i hennes lägenhet altså. Jag vill hämta hennes dator och kolla på gossip girl! så braa, och jag dör åt en kille! så sjukt snygg!


MUMS på han säger jag bara!

ska ner till sjukhuset nu pusspuss/ E


heej ingen,
kom nyss hem från denise. Jag vivi o denise var och hälsade på stackars elin, hahah hon vill verkligen hem! syynd om henne. Efter vi var där åkte vi runt lite sen åkte vi hem till denise och kollade på tv o lite sånt. inte gjort så mkt mer(:








Nuu ska jag ta bort mitt smink! sköönt, sen ska jag äta lite och sen sova!
Pyyss / e

Kommentarer
Postat av: SB

han är nog den sexigaste som finns,

blicken...mumms , ryser haha!

2008-12-20 @ 17:40:20
URL: http://susannbaltaci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0