hejsan.

hejsan. blev lite sent att skriva bloggen idag menmen, idag har jag vart på stan med susan. Jag köpte en klänning och strumpor som jag ska ha imorgon! det var ganska så mkt folk på stan, alla är nog nere och köper dom sista julklapparna. verkligen smart(y) Efter vi vart på stan gick vi hem till mig och pyntade granen eller vad de nu heter haha, sen kollade vi på film. inte gjort så mkt mer idag, haha förutom att jag o susann hade kul hela dagen på att prata finsk dialekt! haha. rolig dag kan jag lova! men vart e snön? det är mindre kul. menmen det är väl som det är. susann drog nyss så nu sitter jag själv? verkligen kul, dagen innan julafton o allt. ville ju vara med oscar o mysa, men så blev det inte. nejnej. Det e sjukt kallt ute. oh, man vill nästan inte gå ut alls.
Har nyss målat naglarna röda också, det passar ju så bra in. fint är det också.


 Vi kollade på grinchen med mami o papi. hahah pappa har så sjukt dålig humor, han skrattade hela tiden! Jag får verkligen julkänsla av den här filmen! den är så julig , men det är nog för att vi alltid kollar på den dagen innan julafton. verkligen julkänsla! och Jim Carrey är ju så sjuk ! finns det nån värre än han? tror fan inte de. sjuuk haha.


jätte fin kjol, men köpte inte den, blir kanske att köpa den sen? jag köpte iaf guld o svart randiga klänningen.


juulpynt.


 

kl är ju efter 12 så. ha en trevlig julafton(:

men vad ska man göra nu då? har inte lust att kolla på film nå mer och är inte så trött heller. och det finns inge annat att göra här hemma heller förutom att sitta vid datorn. funderar på att fråga vad denise gör, kanske tittar förbi där en sväng, om hon inte ska sova . men jag vill inte ut i de här vädret! och med blött hår,det gör ju inte saken bättre de heller. orkar inte sitta vid datorn mer nu, godnatt på er pusspuss;* / ee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0