Lördag,



hejsan,
sitter och väntar på att denise ska komma hem från borlänge. har ganska tråkigt ja. ska sluta lata mig och börja städa mitt rum o platta mitt hår, snart iaf:D hah. idag har jag inte gjort så mkt alls, vaknade runt 1 sen myste jag med baby en stund. Men sen skulle han o gymma så då lämnade han mig, efter det har jag bara setat vid datorn och inte gjort nått:)
har dåligt med bilder just nu! har ingen kamera, den e hos elin och har ingen bra kamera på min mobil heller! härligt. men blir en ny lur på måndag så då kommer det kort kan jag lova:)
jag försöker äta nyttigt jag, men mamma gör det svårt för mig. hon kommer hem med chips o godis. hahah så det går inte bra för mig.



jaa som jag tidigare har skrivit så håller jag ju på att sluta röka. ja det gick väl bra i börjar det blev 3-4 cigg om dagen, och arg var jag hela tiden kan jag lova haha! och nu har jag börjat rökt som vanligt igen. fan det som gick så bra i början? det är sjukt svårt att sluta röka, det är verkligen de. man blir så sjukt arg på allt o alla. och jobbigt att gå ut o röka nu på vintern, man fryser ju handen av sig! hahah bara dåliga saker. varför började jag?..

jag har kommit på en sak. jag tror inte på bröllop, vad är meningen med de egentligen? det bara kostar pengar . jovisst man skulle känna sig jätte fin i klänningen men endå vad är meningen? sen om man ska skiljas så blir det massa strul med de också! jag ska inte gifta mig, nej bara vara förlovad det e sött.

Fast det finns ju sjukt fina klänningar. man vill ju nästan endå när man kollar på dom!

Kommentarer
Postat av: SB

SV emly ; hahahah den videon e skön, och du e också skön!

puss älskardig!<3

2008-12-28 @ 15:55:43
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0