tisdag


hellloo(: sitter i soffan med älsklingen, han pluggar så då passar jag på att skriva lite. min dag började med skola.. 2 lektioner bara, sköntskönt! efter de gick jag hem till oscar, sen gick vi ner på stan och fikade:) kaffedrink! mums. jag köpte också lite små saker som jag kan visa sen:), efter de träffade vi sus och gick till pizzeria ;D hähä. sen har jag o oscar inte gjort så mkt mer:) vi ska iaf snart kolla på two and a half men sjuukt bra(y) haha fan va vi nöter den serien!


jag vill köpa ny tungsmycke! jag har haft sönder alla mina och nu har jag bara en vanlig silver, yeey nice!

sminkningen för dansuppvisningarna(: fast den ser inte så bra ut just där! efter 3 dansuppvisningar menmen(:

myysmys

mitt lilla hjärta, nej nu ska vi myselimysa:D pysss på er sötnosar;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0