torsdag


heejsan(: idag har jag inte gjort så mkt, men dagen är ju inte slut än så. är iaf hemma med min sjukling oscar, han har lunginflammation.. synd om min plutt, han ligger och sover så då passar jag på att skriva(: jag har iaf dansat idag, skönt att röra på sig lite. ja imorgon, festa eller inte? blir kanske att vara hemma med oscar, eller festa. har inte riktigt bestämmt mig än, idag kommer mamma o pappa hem från spanien! fick nyss medelande av mami att dom skulle gå på flyget nu, så då är dom hemma sent ikväll. så måste väl städa lite då också, haha inte lite heller.

haha herregud. vem köper en sån bikini? man börjar ju undra vad folk tänker med. om man ska ha en sån, varför ens ha nån överdel på sig? det är verkligen inte fint på nått sätt. bara ett bevis på att man vill visa upp sig, och det är bra skämmigt.


det har vart mkt film tittande med älsklingen eftersom han e sjuk, finns inte mkt annat att göra då.

kejsarens nya stil, 1an och 2an haha ja animerade/tecknade filmer är ju bäst.

twilight, det var bra. fast trodde den skulle vara bättre faktiskt, inte lika bra som du sa susann haha. hände inte så mkt i filmen.

death race, sjukt bra film! verkligen värd att se.

yes man, hahah ja alla jim carreys filmer är ju bra. fast han är inte lika rolig som han brukar vara i alla filmer, men den var jätte bra.


Egna chips

haha jag och oscar gjorde egna chips för nån dag sen, dom vart skit goda förutom att dom vart lite brända haha.

först skalde vi potatisar sen skärde vi potatisarna med osthyvel...

.. sen friterade vi dom och saltade:D mums. (y)


balle i na. haah

nu har min älskling vaknat så nu ska vi städa och efter det blir det att köpa chips och kolla på film;D myysmys, BYYE pyyyss;* /EE

Kommentarer
Postat av: sus

den är bra tyst!

2009-02-15 @ 14:29:59
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ful bikini! hahaha ;D <3

2009-02-16 @ 14:24:54
URL: http://frookenandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0