Fredag.

haaj! har nyss vaknat och älsklingen gick för ett tag sen, så nu sitter jag här själv.  blir iaf inge festande idag, blir o festa på måndag kanske. fast egentligen har jag inge lust med de, men vi får se. vad händer idag då? jag ska iaf hem till elin sen hem till denise o vara där tills dom drar till krogen. mitt nyårslöfte har jag ju inte heller sagt vad de e:) det e iaf att börja äta nyttigt, man känner sig så mkt fräschare av att äta nyttig mat! 

bilder från nyår!


tar bort pinnen från piggelinen


häller i sprit och sprite haha, fult de lät!

sen mixa.



jag o susi, bästa!

jag o rasmus.

elin o ange


rasmus o elin


3 låg deckde.. haha såklart försökte jag få upp dom

full? haha


hahaa<3


pratade nyss med susann och hon kommer snart. så jag ska byta om och städa upp lite här, det ser hemskt ut. och äta frukost(en nyttig) ;D skriver sen, pusspuss;*


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Jovisst var det jobbigt, och det är det fortfarande. Men jag kan inte släppa känslorna och jag är massa förvirrad nu, så jag vet inte vad som kommer att hända efter nu. Men i alla fall så är det slut mellan oss nu, men får se vad som händer :/

2009-01-02 @ 21:27:04
URL: http://frookenandersson.blogg.se/
Postat av: SB

älskling<3

2009-01-03 @ 00:20:29
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0