onsdag


tjeena(: ligger i min skönaa säng just nu jag, blev inge skola idag endå.. jag kunde inte sova igår för jag hostade sönder mig, somnade sent sen vaknade jag halv 8 på morgonen och kunde inte sova mer.. kulkul, måste bli frisk nu till dansuppvisningen ju. den e på måndag, tisdag och onsdag, det ska bli kul(: har bara kollat på film o legat i sängen, väntar på att min älskling ska komma hem o mysa med mig. men jag måste duscha först haha;) jag har sjukt tråkigt.. har träningsvärk i magen för att jag har hostat så mkt hahah(y) äcklig hostmedicin också ush på den. jag måste ner på stan o köpa lite saken till dansuppvisningen också, får jag inte glömma! det kommer bättre med bilder snart haha, när min mobil kommer:) bara så ni veet höhö


hahah en vacker dag så kommer dom se ut så;)

eftersom jag inte har nå bilder så tänkte jag lägga ut gamla;D


skolavslutning när jag gick i 9an :) hade sjukt kul den dagen!

2 år sen

haha när vi festade nångång, tror det var förra året eller nått:)

hahah 2år sen (:

hahah liten glugg jag hade när jag var liten va?;) jag kunde ha en 10krona där! de ni

haha man måste ju ha kul när man är ute o handlar mat också(:

längesen de där. hade svart hår;D

hahah ser ni tuggummit?(; (y)

hahah elin o jag på grönalund:) 2 år sen

ange o jag, förra nyår:)

längesen haha

jag o elin, min andra halva!

haha japp min katt e fetare än mig(;

älsklingen, i början när vi träffades(:

jag i elins första lägenhet. haha ja som ni ser på väggarna så har vi alla skrivit massa saker med en rosa spray sak. i början var det bara en kul sak, men sen gjorde alllla det när de var fest och då var det överallt! hahha

bror(:

mkt kul hade vi med nicklas o kalle också(: förra sommaran

haha ja bilden talar för sig själv.

åh. sommar!

hur skönt ser inte de där ut att vara då? förra sommaren iaf(:

hahah elin helt naken(; haha nej men man ser bara inte henner kläder:)

jag o roberts katt(: dum katt haha.

haha jag o elin förra julafton(:

förra vintern(:

jag o elin, längesen

2år sen, tror jag(:

haha robert elin och jag längst ner(: småå

2år sen(:

hahhaha kommer du ihåg susann?;)

2 år sen tror jag, runt jävla sugmärke också haha;P

för ca ett år sen(:

haha gölligt! jag o denise för ett år sen(:

jag o elin för 2år sen kanske? haha(:

haha robert min bror, i somras(:

för över ett år sen(:

över ett år sen

jag o baby, över ett år sen de där med:)

haha, dagen innan skolavslutningen i 9an (:

jag o baby i somras(:

där med(: sötnos

jag o funda förra vintern, våran lilla snögubbe:D

tungan(:

jag o susann gillade inte den

så vi gjorde så haha fyyfan. för över ett år sen(:

2 år sen tror jag(:

hahah ojojoj då, tiden gick fort. oscar har slutat så nu måste jag skynda mig in i duschen(: pusss på er! BYYYE


Kommentarer
Postat av: funda

haha åh <3

2009-01-21 @ 22:54:33
Postat av: sus

hahaha fyfan the "n"word nose:(

saknar allt. älskar dig hearty.

2009-01-25 @ 12:30:17
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0