en dryg onsdag.


heejhej, har inte skrivit mkt i min blogg på ett tag men det har vart så mkt med skolan o allt runt om. haha men iaf sjuuukt jobbig onsdag!! ooh, dagen började med dans kl 9 på morgonen! i nästan 2timmar, och det var inte lite dans heller! sen skolan då. jobbigaste dagen i skolan, verkligen. efter en lååång skoldag gick jag och susann hem till mig och åt mat. Sen var det bara att gå och dansa igen då, i några timmar.. åhåh. Sen gick jag hem o gjorde en uppsats på en bok, en hemsk jävla bok. + mensvärk, vilken toppen dag haha. aja just nu är jag med susann, sjuk människa dedär;) haha! jadu kläderna på dansuppvisningen känns ju inte helt rätt det heller. och verkligen inte klackskor, jadu vi får väl se hur det går. haha jag dör om jag ramlar!


Hemsk bok dedär.. boken är baserad på sann historia det är han själv som har skrivit boken. det handlar om en liten pojke som blir misshandlad av sin mamma och ingen bryr sig. hon behandlade han helt sjukt! han fick äta sin egen spya, hon knivhögg han i magen och massa mer. hur kan man vara så ond?


nej? åh det får inte vara slut. fan va elakt.. haha! men det är så sjukt bra, det händer så mkt oallt. :( ..



haha min lilla "emo"älskling! vi ska sova tidigt idag vi! 11 !! men det kommer säkert bli sent endå som alltid haha :( fyyfan. jag har brist på bilder jag! min mobil har inte kommit än och min kamera e sönder också .. haha(y)


Jag vill ha den där! någon som vet vart den finns? jag har inte sett den någonstans, men det är väl jag som inte ser nått somvanligt hah. men om någon vet så skriv, skulle vara jätte gulligt(:

nej nu ska jag kolla på film, ha det bra:) pyss;*
bbbbbbbbbbyyyyyyeee

Kommentarer
Postat av: SB

sjuk , thats me!

skoja, sluta kalla mig det:(

haha, puss!<3

2009-01-14 @ 22:26:18
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0