tisdag


hejsan sötnosar(: jag e sjuk.. så jävla jobbigt, hostar sönder fan! men imorgon blir det skola iaf. Har nyss kollat på film, Grind heter den, den var bra. ja jag har kollat på mkt film haha.. kollade nästan på hela första säsongen av gossip girl, det är ju så sjukt bra! man kan ju inte sluta kolla haha. jag e sjukt trött på att vänta på att min mobil ska komma? det har tagit 3-4 veckor nu.. nyss ringde onoff och berättade att om jag ska ha den rosa så kommer det att ta flera veckor.. kul, så jag tog silver ist och då kommer den nog på fredag. eller om några hundra år. haha yaya, ingen aning vad jag ska göra idag. filmfilm hela dagen antagligen. nästa vecka åker mami o papi till spanien.. kul att dom tog med mig o elin haha åsner, men det blir turkiet i sommar med min älskling o hans familj, det kommer bli mysigt:)


så sjukt god! prova den ni(;

några bilder sen lördags(:

en full elin och en jävligt bakis emelie

susann o hennes 234567kort haha(;





en trött jag.
 
nej nu ska jag kolla på film eller nått, byyye:):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0