färga håret?



hejsan:) sitter och kollar på gamla top modell, sett det några 123456gånger redan men endå:) haha. har varit sjuk;( men börjar bli frisk nu så det blir nog skola imorgon? vi får se hur det blir. idag har jag bara legat i min säng och kollat på pippi haha! jag och oscar;* ja det e typ det enda jag har gjort dom senaste dagarna, kollat på barnfilmer:) fint de. papi kom hem från norge igår, han har vart där sjukt länge nu känns det som:) ska faktiskt plugga om ett tag, duktiga jag haha;D


Jaaag behöver hjälp. vet inte hur jag ska färga mitt hår?

det står mellan-> (fast mörkare rödbrun.)






det behövs hahah, pussss;*


Kommentarer
Postat av: oliviaa

rööööödbrun tycker jag, tror du skulle va SKIIITSNYGG i de ;D <3

2009-09-16 @ 12:12:18
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0