true or false?


yeesyes:) e blond, fast det e inte riktigt klat än mähähä:)



MIN ÄLSKLING (fast susann tror det e hennes, skulle inte tro de va;) MOHAHa)

idag har jag vart på sjukhuset, skit tjurig var jag då.. det var tidigt på morgonen sen glömde jag mina cigg hemma och man får sitta och vänta hur jävla länge som helst.. det var inte kul. sen träffade jag susann:) vi skulle ut o gå, hahah vi gick till stan och pratade med ange sen gick vi hem till elin:D haha duktigt(y) sen har jag typ inte gjort nått mer, ska sova snart.. skola imorgon dådå:):):) kulkulukululkulkulkul icke! aja:) godnatt på er pyssspysss;* / EE


Kommentarer
Postat av: Susanne

han är forever min!

2009-11-19 @ 00:01:08
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0