eemelie



hejsan(: kom nyss hem från dryyyga skolan, fast hade sovmorgon och bara 2 lektioner;) härligthärligt, senare idag ska jag med denise på stan och kolla lite:)
äckligt dryga fluga i mitt rum hahha, men iaf på lördag ska jag till stockholm med elin o mami:) kanske denise också. då blir det shoppaa!!:D sen ska vi träffa robert också:) han har ju flyttat dit.. villlll jag med!? men om några år blir det nog så;)



jag är helt kär i den här tröjan! så jävla mysig.


letar jacka som fan, den här tyckte jag om men finns så klart inte min storlek.. sånt e verkligen sjukt irriterande


me like!


nu ska jag göra nått att äta:) nått nytigt(y) sen ska jag vänta på att denise skriver=))) byebye;*


Kommentarer
Postat av: oliviaa

blogga liteeeeee! : )

2009-09-13 @ 00:11:42
URL: http://olivianoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0