vaknat på fel sida?

Hejsan(: min dag har inteee gått som jag vill.. oscar väckte mig vid 8, trött och sur var jag sen var jag tvungen att cykla hem till mig och hämta en plansch som lina behövde till redovisningen. så kom jag ut och hur jävla kallt och blåsigt är det inte då? så blev jag bara mer sur.. haha, sen fixade jag mig o allt, så skulle jag dra men då hittade jag inte min nyckel till cyken.. Vände upp och ner på mitt rum hahah, sen dryyyyga skolan på det? äckliga dryga lärare också, vissa har fan nått fel i huvudet.. TUMMEN UPP? nej fyfan inte alls min dag idag, kanske blir lite gladare nu när oscar kommer. vi ska laga mat oså:)


Bio idag med älsklings denise:) Det blir..


yes flickan som lekte med elden :) hoppas den e bra bara

nu ska jag och baby göra mat puss på er;* / EE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0